Kansen om expertise op te bouwen

Tom.jpeg

Tom

Online Advertising Expert

Testen & optimaliseren

Als boodschappenservice staan wij dicht bij onze klanten. Dat we het zo goed doen, komt omdat we continue op zoek gaan naar hoe we de klantenervaring kunnen verbeteren. Mijn taak? Testen, testen, testen! Zowel op nieuwe als bestaande materialen test ik hoe we de respons kunnen verhogen. Dat gebeurt over alle domeinen heen, bijvoorbeeld via A/B testing. Daar hebben we de ruimte en het budget voor.

Knowhow delen met elkaar

Bij Collect&Go hebben we ontzettend veel expertiseprofielen in huis, vooral digitaal, om zo meer in de diepte te werken. Dat geeft ons de nodige focus om verder te bouwen aan onze datagedreven marketing, samen met de ervaring van de collega’s om op terug te vallen. Marketing gerelateerde trends, blogartikels, en andere interessante zaken delen we onder elkaar via WhatsApp. We hebben elk onze niche expertise, maar vullen elkaar aan als 1 team, en da’s fijn werken.

Kathleen.jpeg

Kathleen

Marketeer Customer Experience

Bijleren on-the-job

De onlinemarkt staat niet stil en de verwachtingen van de consument verschuiven snel. Om aan die veranderende noden te voldoen, is het als marketeer belangrijk om de vinger aan te pols te houden en elke dag nieuwe inzichten verwerven. We weten dat omnichannel het nieuwe normaal is voor de consument. Hij gaat voor de oplossing die op dat moment het beste bij hem past. Om hierop in te spelen, werken we onder meer met Collect&Go samen met Colruyt en Bio-Planet. Met beide partners bekijken we de klant vanuit een omnichannel-perspectief, offline-online overstijgend. Dankzij die nieuwe samenwerkingen leer ik elke dag weer bij.

Datadriven marketing

We merkten dat Collect&Go nood had aan een meer datadriven marketing. Wendbaar zijn naar wat zich afspeelt in de markt rondom is een must. Binnen onze marketingorganisatie gaan we continue op zoek naar manieren om de customer service te verhogen dankzij data. We gebruiken artificiële intelligentie om die te structureren en te clusteren. Zo kunnen we snel schakelen en nemen we op data gebaseerde beslissingen. Want, met de inzichten van vandaag kunnen we morgen acties ondernemen om de klantenervaring te verbeteren. En dat is net wat mijn job zo uitdagend maakt!

Verhalen van onze medewerkers

Niet één pad, maar jouw pad
LP_reference_jouw_pad.jpg
Lees meer

‘Te denken dat ik 26 jaar geleden tijdelijk begon op HR.’

Ilka

Aankoopmanager

#samendromen

  • Ilka.jpeg
  • Gretel.jpeg
  • Joalle.jpeg

Jouw werk zet de dingen in beweging
LP_reference_jouw_werk.jpg
Lees meer

‘Mijn werk heeft meteen effect op klant en leverancier.’

Els

Category marketeer

  • Els.jpeg
  • Laura.jpeg

Jan Derom, dienstchef met een scherp oog
LP_reference_jan.jpg
Lees meer

“Zoals je in de schuttersgilde sociaal moet zijn, moet je dat bij het Contact Center ook zijn.”

Jan

Dienstchef Contact Center

  • jan.jpeg