- Anders werken
- Verhalen
-
Jan Derom, dienstchef met een scherp oog
Jan Derom, dienstchef met een scherp oog
Jan
Dienstchef Contact Center
Sociaal op en naast het werk
Ik ben zot van geschiedenis en traditie. En dan vooral van het boogschieten op de staande wip. Dat is een sport die al dateert uit de tijd van de Germanen en heel typisch Vlaams is. Mijn vader nam me als kleine ket al mee naar zijn gilde, en de vonk sprong al snel over. Zoals je hier bij het Contact Center sociaal moet zijn, moet je dat in de schuttersgilde ook zijn. Ik amuseer me er met mijn vrienden en speel ondertussen een spelletje. Maar echt simpel is dat spelletje niet.
We proberen bij de staande wip een klein houtblokje, wat we een ‘vogeltje’ noemen, van een ijzeren pin af te schieten. De wip is 25 meter hoog en het blokje waarop we schieten is amper een centimeter groot. Het gevoel wanneer je zoiets raakt, is echt fantastisch. Maar helaas is het vaker ‘net niet’ dan ‘net wel’. Ik probeer mijn kinderen niet te pushen om hetzelfde te gaan doen, maar de jongste is toch ook tamelijk geobsedeerd door het boogschieten. Ik heb voor hem in de tuin enkele planken aan elkaar getimmerd zodat hij met zijn eigen plastic boogje toch al een beetje kan oefenen met schieten.
Benieuwd naar onze jobs?
Teamcoördinator Customer Services Kwaliteit
HALLE
<p ><span ><span ><span ><b>Als Teamcoördinator Customer Services coach je het IT Helpdesk-team dat onze winkels en technische dienst ondersteunt. Je enthousiasmeert en inspireert je medewerkers van het IT Helpdesk-team om elke dag het beste van zichzelf te geven!</b></span></span></span></p><p ><span ><span ><span ><b>Jouw takenpakket als Teamcoordinator Customer Services Kwaliteit:</b></span></span></span></p><ul> <li ><span ><span ><span >Je monitort de kwaliteit van onze dienstverlening en coacht de medewerkers van IT Helpdesk om de kwaliteit te verbeteren. Zo beluister je telefoongesprekken en geef je waardevolle feedback aan de betrokken medewerkers IT Helpdesk. Je erkent successen en pakt werkpunten aan. Je formuleert duidelijke groeiverwachtingen.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Je waakt over de naleving van de kwaliteitsafspraken die met de businesspartners gemaakt zijn: worden de juiste oplossingen aangeboden, worden incidenten op tijd afgesloten, worden de juiste prioriteiten gesteld?</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Je onderzoekt klachten van interne medewerkers i.v.m. ticket-afhandeling en zorgt voor een correcte opvolging.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Je overlegt regelmatig met je collega’s, leidinggevenden en stakeholders om de dienstverlening van ons IT Helpdesk-team blijvend te optimaliseren.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Je monitort het actuele verkeer en de beschikbare capaciteit op de dag zelf.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >In het weekend, vakantieperiodes en op piekmomenten spring je zelf bij om je kennis up to date te houden.</span></span></span></li></ul><p ><span ><span ><span >Je werkt in onze kantoren in Halle of in Haasrode en kan tot 3 dagen per week thuiswerken als je geen coachings of opleidingen in je agenda hebt staan.</span></span></span></p>
Data & Reporting Specialist Contact Center
HALLE
<p><span ><span ><b><span lang="nl"><span >Ben jij iemand die complexe informatie helder weet samen te bundelen en kan overdragen aan onze medewerkers? Jij houdt de vinger aan de pols en waakt over de digitale kennis en vaardigheden van de medewerkers. </span></span></b></span></span></p><p><span ><span ><strong>Jouw takenpakket als Data & Reporting Specialist Contact Center:</strong></span></span></p><ul> <li ><p><span ><span >Je ondersteunt de organisatie bij het identificeren, opstellen en aanpassen van rapporten.</span></span></p></li> <li ><p><span ><span >Je draagt bij aan de implementatie van technologische en digitale oplossingen om het contact center te ondersteunen.</span></span></p></li> <li ><p><span ><span >Het VAKcentrum brengt de kennis van medewerkers in kaart en geeft aan welke vervolgstappen nodig zijn. Jij zoekt naar mogelijkheden tot verbetering op basis van zowel cijfers als feedback van collega's op de werkvloer.</span></span></p></li> <li ><p><span ><span >Je begeleidt en traint onze medewerkers bij het analyseren en genereren van inzichten.</span></span></p></li> <li ><p><span ><span >Samen met je collega's breid je je kennis in dit contact center verder uit en fungeer je als aanspreekpunt voor wie meer vragen heeft.</span></span></p></li> <li ><p><span ><span >Je werkt aan projecten en verbeteringsprocessen voor je collega's en zorgt voor de implementatie ervan in de contact centers<span lang="NL-BE">.</span></span></span></p></li></ul><p ><span ><span ><span >Je werkt in <b>Halle</b> en kan tot 2 dagen per week thuiswerken of in één van onze regionale kantoren (Mechelen, Haasrode, Zwijnaarde …).</span></span></span></p><p> </p>
Medewerker klantendienst
HALLE
<p ><span ><span ><span ><span ><b><span >Help je graag mensen verder en zie je sneller oplossingen dan problemen? Dan pas je prima bij de klantendienst van Colruyt Group. Wanneer onze klanten bellen of mailen met een vraag sta je samen met je collega’s klaar om hen te helpen.</span></b></span></span></span></span></p><p ><span ><span ><span ><span ><span lang="nl"><span >Je komt terecht in een hecht team dat zorgt voor tevreden klanten bij bekende merken als Colruyt Laagste Prijzen, Bio-Planet, OKay, Spar … Je krijgt een grondige opleiding, zowel over onze manier van werken als over de verschillende merken. </span></span></span></span></span></span></p><p ><span ><span ><span ><b>Een greep uit je takenpakket als medewerker klantendienst:</b></span></span></span></p><ul> <li><span ><span >Je beantwoordt <b>de vragen van onze klanten</b> en probeert hen steeds zo goed mogelijk te helpen. De vragen die je krijgt zijn <b>heel gevarieerd</b>: van hulp bij een online bestelling op Collect&Go tot productinformatie of vragen over Xtra (het klantenplatform van Colruyt Group) tot adreswijzigingen.</span></span></li> <li><span ><span >Je <b>deelt het enthousiasme van onze klanten</b> wanneer ze ons contacteren met ideeën om onze service te verbeteren of wanneer ze een mooie winkelervaring willen delen.</span></span></li> <li><span ><span >Je <b>beheert financiële verrichtingen</b>: Je begleidt de klant bij de aanvraag om de betaalfunctie in de Xtra-app te activeren en bij het gebruik van de functie. Je werkt hier met gevoelige data, er komt dus heel wat verantwoordelijkheid bij kijken. </span></span></li> <li><span ><span >Je neemt <b>enkele administratieve taken</b> op: je controleert klantengegevens in onze database, beheert klantenaanvragen en -aanpassingen en verwerkt formulieren voor wedstrijden of andere acties van onze winkels.</span></span></li></ul><p ><br /><span ><span ><span >Kortom, een belangrijke job en een afwisselend takenpakket zodat geen enkele dag hetzelfde is!</span></span></span></p><p ><span ><span ><span >Je werkt in Halle en kan 3 dagen per week thuiswerken.</span></span></span></p>
Medewerker klantendienst B2B
HALLE
<p><strong><span ><span >De dienst Colruyt Professional staat in voor onze professionele Colruyt-klanten. Als commercieel medewerker van ons contactcenter ben jij voor die klanten het belangrijkste aanspreekpunt. Bovendien vorm je de interne link met onze prospecteurs. Samen bouwen jullie aan een stevige klantenrelatie.</span></span></strong></p><p><span ><span >Vanuit ons contactcenter ondersteun je onze professionele klanten (uitbaters van horecazaken, nachtwinkels …) telefonisch bij diverse vragen, bijvoorbeeld over producten in het assortiment of het verloop van bestellingen. Je verwerkt de bestellingen en bezorgt jouw klanten bijvoorbeeld ook factuurduplicaten en technische fiches.</span></span></p><p><span ><span >Je weet precies wat er leeft bij onze klanten, zodat je vragen vlot kan beantwoorden. Je denkt actief met hen mee en je gaat nét dat stapje verder: zo stel je bijvoorbeeld alternatieve oplossingen voor indien nodig.</span></span></p><p><span ><span >Je noteert de nodige informatie ondertussen ook zorgvuldig en stelt alles in het werk om een vlotte en correcte service te garanderen.</span></span></p><p><span ><span >Je werkt in Halle en kan 3 dagen per week thuiswerken.</span></span></p><p><!--EndFragment--></p>
Verhalen van onze medewerkers
‘Te denken dat ik 26 jaar geleden tijdelijk begon op HR.’
Ilka
Aankoopmanager
#samendromen
'Ik koos voor een nieuwe uitdaging binnen de groep'
Gretel
Corporate marketeer
‘Volop kansen krijgen om je eigen pad uit te stippelen.’
Joëlle
HR-afdelingsverantwoordelijke
‘Mijn werk heeft meteen effect op klant en leverancier.’
Els
Category marketeer
‘Zorgen dat alles vlot loopt. Daar zit mijn drive!’
Laura
Account manager
“Ik kreeg de kans om mijn job te combineren met mijn acteerpassie.”
Liesbeth
Teammanager Rekrutering & Selectie