Teamleader Category Buyers Cru
HALLE
<p ><span ><span ><span ><b>Cru is een belevingsmarkt met 10 ambachten onder één dak. Een uniek concept voor iedereen met een passie voor lekker eten, pure smaken en kwaliteitsproducten. Je stuurt een team van aankopers aan en zorgt samen met hen voor een kwaliteitsvol assortiment. </b></span></span></span></p><p ><span ><span ><span ><b>Jouw takenpakket als Teamleader Aankoop & PGM: </b></span></span></span></p><ul> <li ><p><span ><span >Je zorgt samen met je team voor een assortiment dat voldoet aan de behoeften van onze klanten én waarde creëert voor Cru en onze partners.</span></span></p></li> <li ><span ><span ><span >Je creëert categorievisies en strategieën door de strategische doelstellingen en het product grid van Cru te vertalen naar een tactisch plan. Dit doe je zowel voor het volledige assortiment als van elke categorie apart. Je vertrekt hier steeds vanuit de klant en het product.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Je bouwt een ambitieus plan om onze margedoelstellingen te realiseren, vertaalt dit in concrete KPI’s voor het aankoopteam en ondersteunt het team om deze te realiseren, constant bij te sturen en op regelmatige basis te evalueren.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Je bouwt aan een sterk team met expertise in aankoop. Je helpt je team groeien en coacht hen in het behalen van de operationele doelstellingen, met focus op marge-optimalisatie, omzetgroei en het bouwen van langetermijnrelaties met partners.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Naast het bepalen van het aankoopwerkkader (uittekenen van processen en manier van werken), neem je ook zelf een aantal taken op op vlak van categorymanagement: je vertaalt de categorievisies door naar concrete portfoliokeuzes, bepaalt en bewaakt de criteria voor nieuwe lanceringen, identificeert opportuniteiten binnen het assortiment en zorgt ervoor dat het Cru-assortiment beantwoordt aan de noden van onze doelgroep en de externe foodtrends in de markt.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Je maakt deel uit van het Cru-directieteam en vertegenwoordigt er de Product- en Aankoopafdeling van Cru. Je zorgt ervoor dat de passie voor Product leeft binnen de bredere Cru-organisatie. </span></span></span></li></ul><p ><span ><span ><span >Je werkt in Halle en kan 2 dagen per week thuiswerken of in een van onze regionale kantoren (Mechelen, Haasrode, Zwijnaarde ...).</span></span></span></p>
Aankoopassistent Fine Food Meat
HALLE
<p ><span ><span ><span ><b><span >Fine Food Meat, het vleesverwerkend bedrijf van Colruyt Group, verwerkt vlees voor onze verschillende winkelformules. Als aankoopassistent ondersteun je onze aankopers zodat ze snel en doelgericht beslissingen kunnen nemen. Zo zorg je er mee voor dat Colruyt Group blijft groeien.</span></b></span></span></span></p><p ><span ><span ><span >Fine Food Meat is het vleesverwerkend bedrijf van Colruyt Group. Daar versnijden, verwerken en verpakken we vlees voor onze eigen merken, die dan in alle food winkelformules van onze groep terug te vinden zijn, waarvan <b>Colruyt Laagste Prijzen</b> nog steeds de meest bekende is.</span></span></span></p><p ><span ><span ><span >Aankopers van Fine Food Meat zoeken telkens naar de beste kwaliteit, voeren onderhandelingen en beheren hun assortiment. Als <b>aankoopassistent</b> zorg je er mee voor dat onze aankopers hun werk zo efficiënt mogelijk kunnen doen. Je werkt in tandem met één of meerdere aankopers bij Fine Food Meat op een brede waaier aan taken.</span></span></span></p><p ><span ><span ><span >Dit zijn jouw taken concreet:</span></span></span></p><ul> <li ><span ><span >Je geeft bestellingen in en volgt deze op.</span></span></li> <li ><span ><span >Je plant leveringen in en beantwoordt de vragen van leveranciers.</span></span></li> <li ><span ><span >Je bereidt dossiers voor, alsook de folderplanning en volgt deze mee op. Zo is het duidelijk wanneer welke producten in de promofolder kunnen en mogen verschijnen. </span></span></li> <li ><span ><span >Je volgt de prijzen op en deelt hierover informatie met de aankopers.</span></span></li> <li ><span ><span >Je bereidt de meetings voor van de aankopers met externe leveranciers en interne partners.</span></span></li></ul><p ><span ><span ><span >Kortom, je ondersteunt de aankopers zodat ze snel en doelgericht beslissingen kunnen nemen. Je bent ook het eerste aanspreekpunt voor aankoopgerelateerde issues. Hierbij heb je zowel contact met externe leveranciers, als met verschillende interne stakeholders. </span></span></span></p><p ><span ><span ><span ><span >Je werkt in </span><b><span >Halle </span></b><span >en kan 1 à 2 dagen per week thuiswerken of in een van onze regionale kantoren (Mechelen, Haasrode, Zwijnaarde ...).</span></span></span></span></p>
Administratief Medewerker Factuurcontrole
HALLE
<p ><span ><span ><span ><b>De puntjes op de ‘i’, daarvoor moeten we bij jou zijn. Als Administratief Medewerker Factuurcontrole</b> <b>help jij onze aankopers en bestellers om de leveranciers correct en tijdig te betalen. Een job met verantwoordelijkheid in een gezellig en gedreven team!</b></span></span></span></p><p ><span ><span ><span ><b>Jouw takenpakket als Administratief Medewerker Factuurcontrole: </b></span></span></span></p><ul> <li ><p><span ><span >Als administratief medewerker factuurcontrole ben je verantwoordelijk voor het controleren van binnenkomende facturen. Is de vermelde hoeveelheid correct? Klopt het totaalbedrag? De facturen gaan over uiteenlopende zaken: van de aankoop van vijzen of zonnepanelen, tot sneeuw laten ruimen in de winter.</span></span></p></li> <li ><span ><span ><span >Je hebt regelmatig schriftelijk en telefonisch contact met leveranciers, de boekhouding en verschillende interne partners, om na te gaan of een factuur in lijn is met gemaakte afspraken en er overgegaan kan worden tot betaling. </span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Als er afwijkingen zijn tussen de factuur en de ontvangstdocumenten ga je op zoek naar de oorzaak ervan en beslis je of je de factuur goedkeurt of niet. Wanneer nodig, vraag je een creditnota aan bij de leverancier. Als je een factuur niet kan goedkeuren, blokkeer je ze.</span></span></span></li> <li ><span ><span ><span >Via maandelijkse rapporteringen volg je de stand van zaken op en zorg je ervoor dat facturen tijdig verwerkt worden, zodat we de betaaltermijnen naar onze leveranciers toe respecteren.</span></span></span></li></ul><p ><br /><span ><span ><span >Je werkt in Halle en kan tot 2 dagen per week in een van onze regionale kantoren werken (Haasrode, Mechelen, Zwijnaarde, …).</span></span></span></p>